<body>


ATHIRAH ZULAIKHA BT HASNOL
Currently in a full relationship with my studies
A caliph of Allah. A daughter.
A Diploma of Accountancy Student
Adamantium



Must Put URL
No Harshed Word
Exchange Link Open





CINTA atau SUKA ??
Walk the cry ✈


Ramai yang confused a.k.a keliru dengan istilah nie kan . Sebab ramai yang tak dapat mengenal pasti dengan tepat maksud sebenar . Kadang-kadang kita tak tahu kita suka atau kita cintakan dia . Aku sendiri pun pernah alami benda nih . Jadi aku terjumpa satu entry menarik pasal benda nih . Mehh tengok .


 
Di hadapan orang kita cinta , hati kita akan berdegup kencang *dupdapdupdap
Tapi di depan orang yang kita suka , hati kita akan gembira

Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta , kita akan kaku 
Tapi jikalau kita melihat ke dalam mata orang yang kita suka , kita akan tersenyum

Di depan orang yang kita cinta , lidah kelu untuk berkata-kata *err
Di depan orang yang kita suka , lidah bebas berkata apa sahaja

Di depan orang yang kita cinta , kita menjadi malu *blushingg
Di depan orang yang kita suka , kita akan tunjukkan diri yang sebenar

Bila orang yang kita cinta menangis , kita akan turut menangis 
*dia hepy aku hepy untuk dia
Bila orang yang kita suka menangis , kita akan turut membuat dia gembira

Di depan orang yang kita cinta , kita takut untuk berterus terang kerana terlalu bimbang si dia akan tergoress *sebab tuu aku diam
Di depan orang yang kita suka , kita terlalu mudah untuk berterus terang kerana kita yakin terus terang itu paling baik untuk menjaga keharmonian perhubungan korang dan si dia .

So , bila diteliti balik ada benarnya . Di depan orang yang aku suka , aku akan jadi penyegan . Nak tatap mata dia pun tak boleh . Sebab dari mata kan turun ke hati . Nak bercakap pun macam ada tongkol emas dalam mulut aku . Itu kalau time aku tengah face to face dengan dia lah .

Tapi bila dapat chat dalam fb punyalah tak habis loyar buruk . Peliks kan .

Tapi cenggitu lah peranghai aku . Nak buat lagu mana lagi . Segan nak mampuih kalau jumpa dia .
Memang aku tutup muka kalau terserempak dengan dia kat poli tuh .
Malu-malu tapi mahu . Choyy !
Dah suka bagitahu jelah kan ? Itu lah partner aku si SARA suruh buat .
Tapi malangnya aku abaikan kata-kata beliau . Bukan tak menghargai nasihat dia tapi benda tuh tak mungkin akan terjadi . Lagipun aku masuk poli baru kan .
To encik CRUSHER , anggap jelah kau tak pernah tahu kay . Dan anggap lah sara tak pernah bagitahu kau papepun . Zero . Nothing . Kosong . Habes cerita . 

Poli baru , nama baru , buku baru dan cerita baru .
TAPI tak bermaksud aku lupa korang kat POLIMAS kayy =)

0 comment[s] | up up here we go