<body>


ATHIRAH ZULAIKHA BT HASNOL
Currently in a full relationship with my studies
A caliph of Allah. A daughter.
A Diploma of Accountancy Student
Adamantium



Must Put URL
No Harshed Word
Exchange Link Open





aku meraban .
Walk the cry ✈

Mereka cakap bahagia ada awok di sisi . euww , di situu aku nak muntah puns ade =P
Mereka cakap sehari tak jumpa awak mandi tak basah tidur tak lena makan pun tak kenyang .
alahh , entah-entah diorang duk bantai makan pizza hut kat belakang hampa mana hampa tau .
Lepas tuu mereka cakap alahhh saya percaya honey bee madu lebah saya takan buat macam tuu kat belakang saya . saya percayakan dia . Huh !! mana kau tahu ?? entah-entah belakang kau bermadu-madu lah engkau dengan hok puang lain . **soryy aku campur bahasa . maklum lah mixer .
Dan mereka cakap lagi saya tak boleh hidup tanpa awak . tanpa awak di sisi .
Ohh please , kalau lah mak bapak kau dengar komfem diorang kecik hati . kau cakap macam pakwe kau tuu lebih penting dari parents kau . ingat balik sape yang membesarkan kau dari kau baby sampai duk besaq tang nie cantik daa haa . bila hang dah chantik lagu nie boleh pulak hang cakap kat abang sayang hang tuu
" oh my darling , i cannot live without you " .
nindiaaa , boyprengg hang tuu kaa yang berhempas pulas keja siang malam bagi makan kat hang ? bagi tempat tinggal untuk hang ? bagi baju , sekolahkan hang semua ?? hang habaq mai kat aku tang mana boyprengg hang tuu ada menyumbang ? ** yang nie versi utara . ceq anak mami haih .
ahha , merepek merapu sudahh . 

WHATEVER +___+
Banananananananana


Kenapa SINGLE ?
Well aku ada sebab .
Pertama : sebab aku tak perlu bazirkan kredit aku mesej/kol si dia .
Kedua : aku tak perlu nak jaga hati sesiapa . menyampah duhh bila kena pujuk-pujuk . aku bukan kaki pujuk dan aku tak reti nak pujuk orang . FAIL !!! 
Ketiga : aku bebas nak berkawan dengan sesiapa pun . aku tak suka lelaki kongkong aku lepas tuh nak tentukan siapa boleh berkawan dengan aku . WTH .
Keempat : aku taknak bazirkan airmata aku mengalir untuk kau . dahh gaduh mula lah teriak sana teriak sini . aku tak suka sebab aku memang senang nak teriak -,-"
dan Kelima : Dalam Islam kapel itu haram sebab ia menghampiri zina . aku dah cukup banyak dosa . aku taknak tambah lagi .


Jadi kesimpulannya , aku memang tiada masalah dengan hidup aku sekarang .
SINGLE is just a words .
It doesn't affect my life even a piece .
Who knows maybe Allah is writing something interesting for me :)
We never knew what we will be dealing with .
Amin .

0 comment[s] | up up here we go