<body>


ATHIRAH ZULAIKHA BT HASNOL
Currently in a full relationship with my studies
A caliph of Allah. A daughter.
A Diploma of Accountancy Student
Adamantium



Must Put URL
No Harshed Word
Exchange Link Open





Makinn up up tak down dahh :O
Walk the cry ✈

Weyhh , hampa nak tau dakk ??
Mesti lah nak tau kan ^^
Sejak ceqq pindah duduk IPOH nie balik kann , ceqq ghase lahh berat badan ceqq makin naik .
Maklum lahh makan cukup .
Cakap gempak macam lah aku tak cukup makan dulu kat POLIMAS nuu haa .
Her her --"
Tapi seriously *muka serius time taip nie* lahh kan agak ketara kenaikan agak drastik tuu .
Yang palinggg ketara nampak kat pipi aku lahh mana lagi .
Bom bom tembomm  .
Ngeheheheeh :D
Mana idaknyaa , asal aku balik rumahh makanan sudah tersedia dihidangg .
Tunggu masa nak makan jaa .
*Bukan aku malas naa tapi aku selalu balik lambat . Maklum lah kelas habes lambat .

Tengokk pipi aku yang macam nak meletupp tuu dahh ;)
Ohh itu baju kuning aku kena pakai tiap hari jumaat . Baju rasmi PUO .






0 comment[s] | up up here we go