<body>


ATHIRAH ZULAIKHA BT HASNOL
Currently in a full relationship with my studies
A caliph of Allah. A daughter.
A Diploma of Accountancy Student
Adamantium



Must Put URL
No Harshed Word
Exchange Link Open





22 JANUARY 2013
Walk the cry ✈

Tarikh yang memorable . Aww !! Heheh :D
Hanya dengan satu call dari awak dah buat saya senyumm gegilaaa .
**Walaupun saya tak sempat nak angkat coz handphone disilentkan .
Kalau lah awak tahu macam mana perasaan saya bila sampai rumah check handphone ada call dari awak .
Melompat saya tetapi err lebih kepada kalut sebenarnya ahah . Sebab saya taktahu nak call awak balik atau mesej ajer . Sampaikan saya tanya dekat SARA apa patut saya buat heheh .
Las-las saya decide mesej awak jer .
Ihih , awak balas awak balas . Saya suka saya suka .
Actually tersangatlah gembira . Selepas lebih 8 bulan tak bertegur tak bercakap akhirnyaa awak contact saya balik . AT LAST !!!!
Awak ajak lepak bila awak datang ipoh lagi nanti .
Sebab awak cakap awak RINDU <3
Bila awak cakap awak rinduu nak jer saya cakap saya lagi rindu awak .
Nak bagitau tapi benda tuu tak tertaip di mesej .
Malu mungkin aigoo -.-"
Hee , dah lah taknak cerita panjang-panjang .
Kang orang cakap perasan pulak kan :)
Thanks YR .

 XOXO    

0 comment[s] | up up here we go