<body>


ATHIRAH ZULAIKHA BT HASNOL
Currently in a full relationship with my studies
A caliph of Allah. A daughter.
A Diploma of Accountancy Student
Adamantium



Must Put URL
No Harshed Word
Exchange Link Open





ehh kauu !!
Walk the cry ✈

Weyy kauu , asal serang aku duhh . Kayu balak kau yang menggatal aku pulak yang dipersalahkan ??
Logikkah ?
 Mohon letak otak di kepala bukan di kepala lutut .
 Kau sendiri yang cakap dekat aku ini bukan kali pertama laki kau buat hal . Kira bahasa rock kita curang aka disloyalties . Aku tak salahkan kau sebab MAYBE kau terlampau sayangs dekat dia tapi berbaloikah ? Sebab kau sendiri cakap ini bukan kali pertama dia buat perangai .  Kalau gituu dah kenapa kau still melekat dekat dia ? Tak ada rasa macam diperbodohkan ker perempuan ooii ...
Bila dah jadi macam nie aku paham kalau kau nak marahkan aku TETAPI aku sendiri taktau itu laki hang macam mana pulaks ? Tetap salah aku kah kalau laki hang yang mengaku single lepas tuu duk tabuq pencuci mulut kat aku ?  *kiasan utk ayat manis
Laki hang yang salah kita dua perempuan yang bertelingkah .
Pasai berebutkan sorang lelaki ?
Sungguh tidak ada kelasss ...
For sake , aku anggap laki hang tuu kawan jaa tapi dia yang selalu over dengan aku .
Hang p ikat laki hang kat pokok biaq dia kena gigit kerengga baru dia tak menggatai dah kutt . ihih XD
Nasib baik hang mintak maaf dengan aku . So case settled .

XOXO



0 comment[s] | up up here we go