<body>


ATHIRAH ZULAIKHA BT HASNOL
Currently in a full relationship with my studies
A caliph of Allah. A daughter.
A Diploma of Accountancy Student
Adamantium



Must Put URL
No Harshed Word
Exchange Link Open





Perang .
Walk the cry ✈

Pernah dengar perang emosi , perasaan dan yang seangkatan dengannya ??
Well , aku sedang melaluinya . Dan ia sangat sangat menyesakkan jiwa dan hati .
Kenapa ? Sebab aku sendiri tak yakin dengan perasaan aku .
Dulu saya ada boyfriend known as SN . Almost 2 years with him then aku dapat tahu dia ada perempuan lain . Yess , aku sakit hati . Tapi aku tak dapat nak benci dia . Sebab aku sayangkan dia . Sayang sangattt .
Sampai sekaranggg . Hati aku masih ada ruang yang menyimpan nama dia .
Dan aku mengambil masa yang agak lama untuk heal balik hati aku . After 3 years we broke up , di tempat baru(JITRA) aku kenal YR . Kami kenal dari facebook . Time tuu aku baru masuk sebagai student polimas . Dan dia jugak . First aku kenal dia memang totally zero tiada apa-apa perasaan lebih daripada seorang kawan . Tapi ntah bila perasaan itu dah jadi lain . Dari cuma kawan biasa aku tak sedar aku dah mula sayang kau lebih dari seorang kawan . When you talk , smile to me , my heart beats fast . And suddenly i will feel very shy with you . I know I have fall in love with you .
 Sara tahu . Sebab tuu dia bagitahu dekat kau .
Sebab dia tahu aku takan bagitahu sendiri dekat kau . Tapi kau cakap kau nak dengar benda tuu dari mulut aku sendiri . Mana mungkin ... Dan mungkin dari situ awak mendiamkan diri . Awak tak contact saya dah , awak tak tegur saya dah dan tak pernah chat saya dah . Awak tahu tak saya rinduu ? Tapi saya tak salahkan awak . Saya salahkan diri saya sendiri sebab tak confess sendiri dekat awak .
Zuzu takut YR . Terus terang zuzu cakap , zuzu takut awak tolak . Sebab zuzu sendiri taktahu kalau zuzu boleh terima jika itu jawapan awak . Jadi kita berdua mendiamkan diri .
Dalam perang menanggung rindu itulah M datang . He's one of my friend . Dia cakap dia dah lama sukakan zuzu , dah lama sayangkan zuzu . Zuzu terharu tapi zuzu tak boleh M . My heart does not belong to you . Zuzu mintak maaf kalau zuzu buat M berharap tapi zuzu memang tak boleh . Semuanya berkait dengan hati M . Tiada makna jika tiada hati kan .
Kalau zuzu terima M , means zuzu kejam . Terima orang lain padahal dalam hati ada orang lain .
NO !!!
Itu tak akan berlaku . Zuzu rela kita berkawan jer . Tapi zuzu taktahu macam mana nak cakap dekat M .
But deep down inside aku tahu aku bukan tak boleh terima M cuma hati aku nak tunggu YR .
Dihimpit kenangan SN .
Kenyataan mencintai YR .
Bersalah memberi harapan untuk M .
Semuanya bercampur aduk dan menyesakkan jiwa .

0 comment[s] | up up here we go