<body>


ATHIRAH ZULAIKHA BT HASNOL
Currently in a full relationship with my studies
A caliph of Allah. A daughter.
A Diploma of Accountancy Student
Adamantium



Must Put URL
No Harshed Word
Exchange Link Open





Huk Alohhh .
Walk the cry ✈










Uhuks uhuks ~~
Saya rinduu awok semuaaa . 
Dah 9 bulan saya tinggalkan POLIMAS dan selama itu jugalah saya sentiasa teringatkan awok semua .
Sejak kebelakangan nie asyik teringat kat hampa jaa . Duk teringat jugaks lea kat kamsis tuu .
Bilik bernombor B106 . 
Latihan kebakaran yang menakutkan ukehh . Agak laa guna mercun kan duk baling kat tingkap bilik .
Turun Pusat Islam untuk ceramah Ad-Din .
Nyanyi dalam bilik air reramai . Time dah nak pukul 7 pulaks tuu . ahah ;)
Ini paling best , tiap malam pasti aku dengar hentakan kaki plus suara orang gelak mengilai HAHAHA .
Mentang-mentang aku duduk aras paling bawah korang buli aku . Macam aku taktahu sape yang duk hentak lantai bilik tuu .
Berlari berkejaran di Tasik Darul Aman .
Karaoke sesama .
Berbaling boling together .
Makan each a cup tengah hari buta .
KFC di pagi hari huahuahua .
And ahah , leko-leko JM .
Huarghhhh , rinduuu gilaks bhaiii .
K foinee laa cenggini kann . SobSobSob :'(
Ohhmyy , bila laaaa boleh jumpa semua balik . 


0 comment[s] | up up here we go